Нідерландська транснаціональна кампанія Philips, оголосила про продаж підрозділу Domestic Appliances займається побутовою технікою.
Зі слів генерального директора, Франса ван Хаутен, підрозділ побутової техніки, з річним доходом в 2.3 млрд. Євро не є стратегічним.
Кампанія планує сконцентрувати свою діяльність в галузі медичного діагностичного обладнання і послуг в сфері охорони здоров'я.
Категорії товарів: & laquo; Догляд за порожниною рота & raquo ;, & laquo; Здоров'я матері і дитини & raquo ;, & laquo; Догляд за собою & raquo; залишаться в складі кампанії, Philips продовжить розвиток і розробку інноваційних продуктів.
Фінансові результати кампанії погіршилися – за IVквартал 2019 року чистий прибуток склав 556 млрд. євро, на 117 млрд. євро менше, ніж за IVквартал 2018 року.
Для довідки: Кампанія Philips заснована в 1891 році, почала свій шлях з продажу електричних лампочок. Вони перші, хто розробили касетну магнітолу і разом з кампанією Sony створили перший CD – диск. На ринку освітлення кампанія Philips є світовим лідером.